KAMPANJE

KLIKK HER

Raske leveranser

60 dagers returrett

Bestillinger innen 12.00 sendes samme dag

Spar kr 7 000

Evobike SPORT-9 Mid-Drive 250W - Dame

17 999 ,-

inkl. moms

24 999 ,-

På lager

  • Du sparerkr 7 000
  • 5/5 pluss og testvinner i Aftonbladet stor elsykkeltest
  • Sterk elsykkel med midtmotor
  • Komponenter i høy kvalitet
  • Perfekt pendlersykkel

Produktbeskrivelse

Skynd deg å gjøre et kupp! Salg av testvinnende elsykkel av meget høy kvalitet. Denne modellen har rammebatteri og vi selger den derfor til en gunstig pris da vår oppdaterte modell har integrert batteri i rammen. Dette påvirker ikke ytelsen, men er en estetisk detalj. Få igjen på lager!

Evobike SPORT-9 Mid-Drive er utstyrt med en høyeffektiv Bafang Max Drive midtmontert motor, trykksensor samt 432 Wh, 36V 12 Ah eller 540 Wh, 36 V 15 Ah litiumbatteri.

Evobike SPORT-9 Mid-Drive er en sporty elsykkel av trekking-modell, som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestammen som kan justeres både i høyden og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og lavt plassert litiumbatteri sørger for at sykkelen føles svært stødig og fleksibel.

Evobike SPORT-9 Mid-Drive er utstyrt med en midtmontert motor fra Bafang. Denne motortypen sender kraften direkte til pedalene, til forskjell fra navmotorer som er plassert i sykkelens hjul. Denne midtmotoren har såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren føler hvor hardt du tråkker og gir motorkraft deretter. Jo hardere du tråkker, desto mer hjelper motoren til. Dette er helt klart den mest logiske måten for en sykkelmotorer å fungere på, fordi det oftest er når du tråkker hardt at du vil ha mest motorhjelp. Andre motorer bygger på at du får mer bistand jo raskere du tråkker, noe som er en ulempe hvis det i løpet av sykkelturen plutselig blir tungt å tråkke og du ikke har rukket å gire ned. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt men hardt - og da hjelper motoren med trykksensor til med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario trekker ned assistansen.

På styret finnes et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du kan bruke for å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteriets status, hastighet, snitthastighet, makshastighet og distansemåler. Via LCD-displayet kan du også regulere sykkelens belysning foran og bak. Motoren assisterer opptil ca: 25 km/t i samsvar med gjeldende trafikkregler. Det finnes en knapp for "Walk assist", noe som gjør at motoren driver i 6 km/t, for å hjelpe til om du har behov for å trille sykkelen.

Sykkelens litiumbatteri er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt en anelse sammenlignet med batterier montert på bagasjeholderen, og gir dermed en mer fleksibel og sportslig sykkelfølelse. Det frigjør også bagasjeholderen helt til f.eks. montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men alternativt kan det tas av for lading et annet sted.

Girsystemet fra Shimano Acera har 9 gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som på alle endre utenpålignende girsystem skifter man gir mens man tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser på både for- og bakhjulet. Dette gir god bremsekraft ved alle nivåer.

Sykkelen leveres 95 % ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du behøver å gjøre selv, er å rette opp styret og skru fast pedalene.

Spesifikasjoner

Anmeldelser

flagflagflagflag

Om Ruller.no

Vi hos Ruller.no har vært med siden el-sparkesykkelens fødsel! I 2005 solgte vi våre første el-sparkesykler, som da var enkle modeller ment for barn i tiårsalderen. I dag fører vi Nordens bredeste sortiment av små elektriske kjøretøy, elektriske sparkesykler, supertøffe el-biler for barn, hoverboards og andre lette elektriske kjøretøy.

Les mer her

Våre andre butikker

Handle og betal trygt hos oss

KlarnaDHL