Kundeservice

Elsykkel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W 2018 - Svart, Herre

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W - 2018 - SVART - herr
Arrow Right Arrow Left
Ordinær pris: 19 995,-
16 995,-
 Gratis frakt mulig - Klikk her
OutOfStock
16995
NOK
Elsykkel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W 2018 - Svart, Herre
94501310
94501310
Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking modell, perfekt som en pendler sykkel. Modellen har et girsystem fra Shimano Acera med åtte gir og et kraftig for- og bakre skivebremsesystem. Bakhjulsdrift fra kjente Bafang og litiumbatteri med Samsung-celler og 36V 10.4Ah kapasitet. Smart LCD-panel på rattet der du kontrollerer motorassistansen (5 nivåer) og ser batteristatus, hastighet, kjørelengde etc.Kjøreposisjonen kan endres fra en sportlig posisjon til en mer oppreist takket være styret som kan justeres i både høyde og vinkel. En vridd aluminiumramme og lavspennings litiumbatteri gjør Evobike SPORT-8 føles veldig stabil og konsistent. Sykkelen er testet av det tyske testinstituttet TUV for å sikre at modellen oppfyller gjeldende sikkerhetskrav for både sykkel / standard sykler og elektriske sykler. Evobike SPORT-8 er utstyrt med en sentrifugalmotor fra Bafang. Denne type motoren gir hjelp direkte til pedalen, i motsetning til navelmotorer plassert i sykkelhjulene. Denne sentermotoren har en såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren vet hvor hardt du tråkker. Jo vanskeligere det er å tråkke, desto mer vil motoren hjelpe. Dette er tydeligvis den mest logiske måten for en sykkelmotor å fungere. Andre motorer er basert på at du får mer hjelp, jo raskere du styrer, noe som er en ulempe når det blir vanskelig å styre sykkelen. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt, men hardt - og så hjelper motoren med trykksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario reduserer hjelpen. Litiumbatteriet på sykkelen er festet til rammen i en holder. Dette reduserer sykkelsens tyngdepunkt sammenlignet med batterier i pakkeholderen, noe som gir en mer konsistent og sportig sykkelfølelse. Dette betyr også at pakkeholderen er helt fri for eksempel ved barnesete montering. Det går fint å lade batteriet på plass i sykkelen, eller så kan man fjerne det for lading andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra 18650 NiMnCo Samsung som garanterer lang levetid og sikker ytelse. Kapasiteten er 36V 10.4Ah. Utvalget av elektriske sykler er alltid vanskelig å spesifisere fordi det avhenger av en rekke faktorer, spesielt hvor mye du hjelper å tråkke og den assisterte modusen du velger. For å gi et omtrentlig bilde angir vi vanligvis rekkevidden til ca: 35-60 km pr. Lading. Shimano Acera girkassen har åtte gir. Systemet er et såkalt overhead transmisjonssystem, som gir lav rullemotstand og flere gir. Som med alle andre gir-systemer, bytter du gir mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for- og bakhjul. Dette gir riktig bremsekraft i alle moduser. Elsykler fra Evobike har også en unik tyverisikring hvor du som eier kan koble elsykkelens rammenummer med kontaktinformasjonen din om ønskelig. Dette gjør det mye vanskeligere å selge en stjålet elektrisk sykkel, i tillegg er det større sjanse for at en frastjålet elektrisk sykkel kommer tilbake til den riktige eieren. Klikk her for å lese mer om Evobike tyverisikring. Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Alt du trenger å gjøre er å rette håndtaket og stram pedalene. 250 W Bafang nav i bakhjulet. Les motorspesifikasjonen Topphastighet ca 25 km / t SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rekkevidde 35-60 km Ladetid: 4-6 timer LCD-skjerm med hastighetsmåler, turmåler etc. Åtte girmoduser, Shimano Acera Front og bak skivebrems, Tectro mekanisk 28 "hjul, dobbeltbunnede aluminiumfelger Kevlar forsterkede dekk. reflekterende stripe Aluminiumsramme 6061 og i prinsippet alle aluminiumskomponenter Rammehøyde på 53,8 cm Forgaffel for material: Hei-Ti stål LED-belysning foran / bak Mål (LxB): Ca. 183,6 x 40 cm Maks. lastvekt: 120 kg TUV testet Tyveribeskyttelsesmerke
Lagerstatus
Out Of Stock   Produktet er avviklet 
 
 

Evobike SPORT-8 er en sporty elsykkel av trekking modell, perfekt som en pendler sykkel. Modellen har et girsystem fra Shimano Acera med åtte gir og et kraftig for- og bakre skivebremsesystem. Bakhjulsdrift fra kjente Bafang og litiumbatteri med Samsung-celler og 36V 10.4Ah kapasitet. Smart LCD-panel på rattet der du kontrollerer motorassistansen (5 nivåer) og ser batteristatus, hastighet, kjørelengde etc.

Kjøreposisjonen kan endres fra en sportlig posisjon til en mer oppreist takket være styret som kan justeres i både høyde og vinkel. En vridd aluminiumramme og lavspennings litiumbatteri gjør Evobike SPORT-8 føles veldig stabil og konsistent. Sykkelen er testet av det tyske testinstituttet TUV for å sikre at modellen oppfyller gjeldende sikkerhetskrav for både sykkel / standard sykler og elektriske sykler.

Evobike SPORT-8 er utstyrt med en sentrifugalmotor fra Bafang. Denne type motoren gir hjelp direkte til pedalen, i motsetning til navelmotorer plassert i sykkelhjulene. Denne sentermotoren har en såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren vet hvor hardt du tråkker. Jo vanskeligere det er å tråkke, desto mer vil motoren hjelpe. Dette er tydeligvis den mest logiske måten for en sykkelmotor å fungere. Andre motorer er basert på at du får mer hjelp, jo raskere du styrer, noe som er en ulempe når det blir vanskelig å styre sykkelen. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt, men hardt - og så hjelper motoren med trykksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario reduserer hjelpen.

Litiumbatteriet på sykkelen er festet til rammen i en holder. Dette reduserer sykkelsens tyngdepunkt sammenlignet med batterier i pakkeholderen, noe som gir en mer konsistent og sportig sykkelfølelse. Dette betyr også at pakkeholderen er helt fri for eksempel ved barnesete montering. Det går fint å lade batteriet på plass i sykkelen, eller så kan man fjerne det for lading andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra 18650 NiMnCo Samsung som garanterer lang levetid og sikker ytelse. Kapasiteten er 36V 10.4Ah. Utvalget av elektriske sykler er alltid vanskelig å spesifisere fordi det avhenger av en rekke faktorer, spesielt hvor mye du hjelper å tråkke og den assisterte modusen du velger. For å gi et omtrentlig bilde angir vi vanligvis rekkevidden til ca: 35-60 km pr. Lading.

Shimano Acera girkassen har åtte gir. Systemet er et såkalt overhead transmisjonssystem, som gir lav rullemotstand og flere gir. Som med alle andre gir-systemer, bytter du gir mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for- og bakhjul. Dette gir riktig bremsekraft i alle moduser. Elsykler fra Evobike har også en unik tyverisikring hvor du som eier kan koble elsykkelens rammenummer med kontaktinformasjonen din om ønskelig. Dette gjør det mye vanskeligere å selge en stjålet elektrisk sykkel, i tillegg er det større sjanse for at en frastjålet elektrisk sykkel kommer tilbake til den riktige eieren. Klikk her for å lese mer om Evobike tyverisikring. Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Alt du trenger å gjøre er å rette håndtaket og stram pedalene.

  • 250 W Bafang nav i bakhjulet. Les motorspesifikasjonen
  • Topphastighet ca 25 km / t
  • SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo
  • Rekkevidde 35-60 km
  • Ladetid: 4-6 timer
  • LCD-skjerm med hastighetsmåler, turmåler etc.
  • Åtte girmoduser, Shimano Acera
  • Front og bak skivebrems, Tectro mekanisk
  • 28 "hjul, dobbeltbunnede aluminiumfelger
  • Kevlar forsterkede dekk. reflekterende stripe
  • Aluminiumsramme 6061 og i prinsippet alle aluminiumskomponenter
  • Rammehøyde på 53,8 cm
  • Forgaffel for material: Hei-Ti stål
  • LED-belysning foran / bak
  • Mål (LxB): Ca. 183,6 x 40 cm
  • Maks. lastvekt: 120 kg
  • TUV testet
  • Tyveribeskyttelsesmerke


Käyttöopas (Suomi)

Sport-8_Mid_Drive_FI.pdf

Andre ser også på:
GoKart 80cc, bensin - Svart
Go Kart 80cc, bensin
7995,-
Elbil Pickup 4WD 12V - Orange
Elbil Pickup 4WD 12V
4795,-
Elbil Motorcykel Sport R600 12V - Röd
Elmotorsykkel Sport R600 - 12V
2395,-
Elbil Gokart Drifter 24V - Vit
Elbil Gokart Drifter 24V
3195,-
Elbil Mercedes 300S Classic 12V - Vinröd metallic
Elbil Mercedes 300S Classic 12V
3495,-
Elbil Ford Ranger Super Cab 4x4 - Röd
Elbil Ford Ranger Super Cab 4x4 12V
5295,-
Elbil fyrhjuling Avenger 12V - Svart/Röd
Elbil firehjuling Avenger 12V
2495,-
Elbil Polisbil Ford Ranger Raptor 12V
Elbil Politibil Ford Ranger Raptor 12V
4495,-