Kundeservice

Elsykkel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - Svart, Dame

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam

    Lakkert med en sporty halvmatt finish.

  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - SVART, dam
Arrow Right Arrow Left
Ordinær pris: 20 995,-
19 995,-
 Gratis frakt mulig - Klikk her
OutOfStock
19995
NOK
Elsykkel EvoBike SPORT-8 Mid-Drive 250W, 2018 - Svart, Dame
45190165
45190165
Evobike Sport-8 Mid-drive er utstyrt med høy-effektiv Bafang Max Drive sentermontert motor, trykksensor samt 36V 10,4 Ah litiumbatteri med celler fra Samsung. Evobike SPORT-8 er en sporty sykkel, perfekt for den som pendler. Sykkelposisjonen kan endres fra en sportlig posisjon til en mer oppreist takket være styret som kan justeres i både høyde og vinkel. En lav aluminiumramme og lavspennings litiumbatteri gjør sykkelen til å føles veldig stabil og konsistent. Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en sentrifugalmotor fra Bafang. Denne type motoren gir hjelp direkte til pedalen, i motsetning til navelmotorer plassert i sykkelhjulene. Denne sentermotoren har en såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren vet hvor hardt du tråkker. Jo vanskeligere det er å tråkke, desto mer vil motoren hjelpe. Dette er tydeligvis den mest logiske måten for en sykkelmotor å fungere. Andre motorer er basert på at du får mer hjelp, jo raskere du styrer, noe som er en ulempe når det blir vanskelig å styre sykkelen. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt, men hardt - og så hjelper motoren med trykksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario reduserer hjelpen. På rattet er det en stilig bakgrunnsbelyst LCD-skjerm som du bruker til å angi hvor mye motoren skal hjelpe på fem nivåer. Skjermen viser også informasjon om batteristatus, hastighet, gjennomsnittlig hastighet, maks hastighet og avstand. Du styrer også sykkelens front- / baklys gjennom LCD-skjermen. Motoren hjelper opp til ca. 25 km / t i samsvar med gjeldende trafikkregler. En knapp er tilgjengelig for "Walk Assist", som driver motoren på 6 km / t, for å hjelpe deg hvis du trenger å sykle. Litiumbatteriet på sykkelen er festet til rammen i en holder. Dette reduserer sykkelsens tyngdepunkt sammenlignet med batterier i pakkeholderen, noe som gir en mer konsistent og sportig sykkelfølelse. Dette betyr også at pakkeholderen er helt fri for eksempel ved barnesete montering. Det går fint å lade batteriet på plass i sykkelen, eller så kan man fjerne det for lading andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra 18650 NiMnCo Samsung som garanterer lang levetid og sikker ytelse. Kapasiteten er 36V 10.4Ah. Utvalget av elektriske sykler er alltid vanskelig å spesifisere fordi det avhenger av en rekke faktorer, spesielt hvor mye du hjelper å tråkke og den assisterte modusen du velger. For å gi et omtrentlig bilde angir vi vanligvis rekkevidden til ca: 35-60 km pr. Lading. Shimano Acera girkassen har åtte gir. Systemet er et såkalt overhead transmisjonssystem, som gir lav rullemotstand og en flere gir. Som med alle andre gir-systemer, bytter du utstyr mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for- og bakhjul. Dette gir riktig bremsekraft i alle moduser. Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Alt du trenger å gjøre er å rette håndtaket og justere pedaler. Sentermontert 250 W Bafang Max Drive. Trykkføler for PAS-systemet. Topphastighet ca 25 km / t SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo Rekkevidde 35-60 km Ladetid: 4-6 timer LCD-skjerm med hastighetsmåler, turmåler etc. Åtte girmoduser, Shimano Acera Front og bak skivebrems, Tectro mekanisk 28 "hjul, dobbeltbunnede aluminiumfelger Kevlar forsterket dekk med refleksfelt Aluminiumsramme 6061 og i prinsippet alle aluminiumskomponenter 51 cm rammehøyde Forgaffel for material: Hei-Ti stål LED-belysning foran / bak Dimensjoner (LxB): Ca. 183,6 x 40 cm Maks. lastvekt: 120 kg TUV testet MERK! De detaljerte bildene er fra Elsykkel Evobike Sport-8 2018 middrive, Herre. Derfor er det en annen farge på dekaler.
Lagerstatus
Out Of Stock   Produktet er avviklet 
 
 

Evobike Sport-8 Mid-drive er utstyrt med høy-effektiv Bafang Max Drive sentermontert motor, trykksensor samt 36V 10,4 Ah litiumbatteri med celler fra Samsung.

Evobike SPORT-8 er en sporty sykkel, perfekt for den som pendler. Sykkelposisjonen kan endres fra en sportlig posisjon til en mer oppreist takket være styret som kan justeres i både høyde og vinkel. En lav aluminiumramme og lavspennings litiumbatteri gjør sykkelen til å føles veldig stabil og konsistent.

Evobike SPORT-8 Mid-Drive er utstyrt med en sentrifugalmotor fra Bafang. Denne type motoren gir hjelp direkte til pedalen, i motsetning til navelmotorer plassert i sykkelhjulene. Denne sentermotoren har en såkalt trykksensor, noe som betyr at motoren vet hvor hardt du tråkker. Jo vanskeligere det er å tråkke, desto mer vil motoren hjelpe. Dette er tydeligvis den mest logiske måten for en sykkelmotor å fungere. Andre motorer er basert på at du får mer hjelp, jo raskere du styrer, noe som er en ulempe når det blir vanskelig å styre sykkelen. I et slikt tilfelle tråkker du langsomt, men hardt - og så hjelper motoren med trykksensor med maksimal effekt, mens motorer med bevegelsessensorer i et slikt scenario reduserer hjelpen.

På rattet er det en stilig bakgrunnsbelyst LCD-skjerm som du bruker til å angi hvor mye motoren skal hjelpe på fem nivåer. Skjermen viser også informasjon om batteristatus, hastighet, gjennomsnittlig hastighet, maks hastighet og avstand. Du styrer også sykkelens front- / baklys gjennom LCD-skjermen. Motoren hjelper opp til ca. 25 km / t i samsvar med gjeldende trafikkregler. En knapp er tilgjengelig for "Walk Assist", som driver motoren på 6 km / t, for å hjelpe deg hvis du trenger å sykle.

Litiumbatteriet på sykkelen er festet til rammen i en holder. Dette reduserer sykkelsens tyngdepunkt sammenlignet med batterier i pakkeholderen, noe som gir en mer konsistent og sportig sykkelfølelse. Dette betyr også at pakkeholderen er helt fri for eksempel ved barnesete montering. Det går fint å lade batteriet på plass i sykkelen, eller så kan man fjerne det for lading andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra 18650 NiMnCo Samsung som garanterer lang levetid og sikker ytelse. Kapasiteten er 36V 10.4Ah. Utvalget av elektriske sykler er alltid vanskelig å spesifisere fordi det avhenger av en rekke faktorer, spesielt hvor mye du hjelper å tråkke og den assisterte modusen du velger. For å gi et omtrentlig bilde angir vi vanligvis rekkevidden til ca: 35-60 km pr. Lading.

Shimano Acera girkassen har åtte gir. Systemet er et såkalt overhead transmisjonssystem, som gir lav rullemotstand og en flere gir. Som med alle andre gir-systemer, bytter du utstyr mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for- og bakhjul. Dette gir riktig bremsekraft i alle moduser.

Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Alt du trenger å gjøre er å rette håndtaket og justere pedaler.

  • Sentermontert 250 W Bafang Max Drive.
  • Trykkføler for PAS-systemet.
  • Topphastighet ca 25 km / t
  • SAMSUNG 36 V 10,4 Ah litiumbatteri, 18650 NiMnCo
  • Rekkevidde 35-60 km
  • Ladetid: 4-6 timer
  • LCD-skjerm med hastighetsmåler, turmåler etc.
  • Åtte girmoduser, Shimano Acera
  • Front og bak skivebrems, Tectro mekanisk
  • 28 "hjul, dobbeltbunnede aluminiumfelger
  • Kevlar forsterket dekk med refleksfelt
  • Aluminiumsramme 6061 og i prinsippet alle aluminiumskomponenter
  • 51 cm rammehøyde
  • Forgaffel for material: Hei-Ti stål
  • LED-belysning foran / bak
  • Dimensjoner (LxB): Ca. 183,6 x 40 cm
  • Maks. lastvekt: 120 kg
  • TUV testet

MERK! De detaljerte bildene er fra Elsykkel Evobike Sport-8 2018 middrive, Herre. Derfor er det en annen farge på dekaler.

LCD Display till EvoBike Sport Mid-drive
Kanskje dette også kan være interessant!?
Nordbutiker Norge
Filial av Nordbutiker i Sverige AB
Org.nr: 918 488 014
Godkjent for F-skatt
Nordbutiker Logo