Kundeservice

2017 Elsykkel EvoBike SPORT-8 250W - HVIT/BLÅ, dame

Enter fullscreen
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
  • Elcykel EvoBike SPORT-8 250W 2017-2018 - VIT/BLÅ, dam
Arrow Right Arrow Left
13 995,-
 Gratis frakt mulig - Klikk her
OutOfStock
13995
NOK
2017 Elsykkel EvoBike SPORT-8 250W - HVIT/BLÅ, dame
45190162
45190162
Evobike SPORT-8 er en sporty el-sykkel av trekking-modell som passer perfekt som pendlersykkel. Modellen har et utenpåliggende girsystem fra Shimano Acera med åtte gir, samt et kraftig skivebremssystem både fremme og bak. Motor i bakhjulet fra anerkjente Bafang, samt lithiumbatteri med Samsung-celler og 36V 10,4Ah kapasitet. Smart LCD-display finnes på styret der du regulerer motorassistansen (5 nivåer) og ser batteristatus, hastighet, distance m.m. Åtte gir, Shimano Acera  250W bakontert Bafang navmotor  SAMSUNG 36 V 10,4 Ah lithiumbatteri  Skivebrems fremme/bak (håndbrems)  28" hjul, punkteringsfrie fekk m. reflekstripe  TUV-testet Evobike SPORT-8 er en sporty el-sykkel av trekking modell som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestamme som kan justeres både i høyde og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavt plassert lithiumbatteri sørger for at Evobike SPORT-8 føles veldig stødig og følsom. Sykkelen er testet ved det tyske testinnstituttet TUV for å forsikre om at modellen oppfyller gjeldende sikkerhetskriterier for både city/standardsykler, samt el-sykler. Evobike SPORT-8 er utstyrt med en effektiv børsteløs navmotor i bakhjulet fra det anerkjente kvalitetsmerket Bafang. Motoren yter 250W effekt, og starter automatisk når du tråkker. På styret finner du et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du bruker til å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteristatus, hastighet og distanse. Du regulerer også sykkelens belysning fremme/bak igjennom LCD-displayet. Motoren assisterer opp til ca: 25 km/h i samsvar med gjeldende trafikkregler. Lithiumbatteriet i sykkelen er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt en anelse i forhold til batterier montert på bagasjebrettet, å gir i tillegg en mer følsom og sportslig sykkelfølelse. Dette frigjør også bagasjebrettet helt til f.eks montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men det kan også tas løst å lades andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo som leverer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36V 10,4Ah. Rekkevidden for el-sykler er alltid vanskelig å oppgi da den avhenger av mange forskjellige faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til å tråkke, samt hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et nogenlunde bilde angir vi rekkevidden til ca: 35-60 km per lading. Girsystemet fra Shimano Acera har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som med alle andre utenpåliggende girsystemer skifter du gir mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for/bakhjul. Dette sørger for god bremsekraft i alle retninger. Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du må gjøre er å rette opp styret og skru fast pedalene. 250W Bafang navmotor i bakhjulet  Toppfart ca: 25 km/h  SAMSUNG 36 V 10,4 Ah lithiumbatteri, 18650 NiMnCo  Rekkevidde 35-60 km  Ladetid: 4-6 timer LCD-display m. hastighetsmåler, tripmeter m.m  Åtte gir, Shimano Acera  Skivebrems foran og bak, Tektro mekanisk  28" hjul, aluminiumsfelger med dobbeltbunn  Punkteringsfrie dekk m. refleksstripe  Aluminiumsramme 6061 samt så godt som alle komponenter i aluminium  53,8 cm rammehøyde  Materiale frontgaffel: Hi-Ten stål  LED-belysning framme/bak  Mål (LxB): Ca: 183,6 x 40 cm Avstand pedal i laveste nivå til setet: 77 - 85 cm Avstand midten av setet til styret: Ca: 60 cm Maks lastevekt: 120 kg  TUV-testet
Lagerstatus
Out Of Stock   Produktet er avviklet 
 
 

Evobike SPORT-8 er en sporty el-sykkel av trekking-modell som passer perfekt som pendlersykkel. Modellen har et utenpåliggende girsystem fra Shimano Acera med åtte gir, samt et kraftig skivebremssystem både fremme og bak. Motor i bakhjulet fra anerkjente Bafang, samt lithiumbatteri med Samsung-celler og 36V 10,4Ah kapasitet. Smart LCD-display finnes på styret der du regulerer motorassistansen (5 nivåer) og ser batteristatus, hastighet, distance m.m. Åtte gir, Shimano Acera  250W bakontert Bafang navmotor  SAMSUNG 36 V 10,4 Ah lithiumbatteri  Skivebrems fremme/bak (håndbrems)  28" hjul, punkteringsfrie fekk m. reflekstripe  TUV-testet

Evobike SPORT-8 er en sporty el-sykkel av trekking modell som passer perfekt som pendlersykkel. Kjørestillingen kan endres fra sportslig til en mer oppreist stilling takket være styrestamme som kan justeres både i høyde og i vinkel. En stiv aluminiumsramme og et lavt plassert lithiumbatteri sørger for at Evobike SPORT-8 føles veldig stødig og følsom. Sykkelen er testet ved det tyske testinnstituttet TUV for å forsikre om at modellen oppfyller gjeldende sikkerhetskriterier for både city/standardsykler, samt el-sykler.

Evobike SPORT-8 er utstyrt med en effektiv børsteløs navmotor i bakhjulet fra det anerkjente kvalitetsmerket Bafang. Motoren yter 250W effekt, og starter automatisk når du tråkker. På styret finner du et lekkert bakgrunnsbelyst LCD-display som du bruker til å stille inn hvor mye motoren skal hjelpe til i fem nivåer. Her vises også informasjon om batteristatus, hastighet og distanse. Du regulerer også sykkelens belysning fremme/bak igjennom LCD-displayet. Motoren assisterer opp til ca: 25 km/h i samsvar med gjeldende trafikkregler.

Lithiumbatteriet i sykkelen er montert i en holder på rammen. Dette senker sykkelens tyngdepunkt en anelse i forhold til batterier montert på bagasjebrettet, å gir i tillegg en mer følsom og sportslig sykkelfølelse. Dette frigjør også bagasjebrettet helt til f.eks montering av barnesete. Det går helt fint å lade batteriet montert på sykkelen, men det kan også tas løst å lades andre steder. Batteriet har kvalitetsceller fra Samsung av typen 18650 NiMnCo som leverer lang levetid og god ytelse. Kapasiteten er 36V 10,4Ah. Rekkevidden for el-sykler er alltid vanskelig å oppgi da den avhenger av mange forskjellige faktorer, spesielt hvor mye du hjelper til å tråkke, samt hvilket assistansenivå du har valgt. For å gi et nogenlunde bilde angir vi rekkevidden til ca: 35-60 km per lading.

Girsystemet fra Shimano Acera har åtte gir. Systemet er et såkalt utenpåliggende girsystem, som gir lav rullemotstand og et bredt girspekter. Som med alle andre utenpåliggende girsystemer skifter du gir mens du tråkker. Bremsesystemet består av effektive skivebremser for både for/bakhjul. Dette sørger for god bremsekraft i alle retninger.

Sykkelen leveres 95% ferdigmontert med begge hjulene på plass. Det eneste du må gjøre er å rette opp styret og skru fast pedalene.

  • 250W Bafang navmotor i bakhjulet 
  • Toppfart ca: 25 km/h 
  • SAMSUNG 36 V 10,4 Ah lithiumbatteri, 18650 NiMnCo 
  • Rekkevidde 35-60 km 
  • Ladetid: 4-6 timer
  • LCD-display m. hastighetsmåler, tripmeter m.m 
  • Åtte gir, Shimano Acera 
  • Skivebrems foran og bak, Tektro mekanisk 
  • 28" hjul, aluminiumsfelger med dobbeltbunn 
  • Punkteringsfrie dekk m. refleksstripe 
  • Aluminiumsramme 6061 samt så godt som alle komponenter i aluminium 
  • 53,8 cm rammehøyde 
  • Materiale frontgaffel: Hi-Ten stål 
  • LED-belysning framme/bak 
  • Mål (LxB): Ca: 183,6 x 40 cm
  • Avstand pedal i laveste nivå til setet: 77 - 85 cm
  • Avstand midten av setet til styret: Ca: 60 cm
  • Maks lastevekt: 120 kg 
  • TUV-testet
Kanskje dette også kan være interessant!?